مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1395 ساعت 09:202016-11-13اقتصادي

رونمایی از کتاب "الف مثل اقتصاد"


دومین مراسم رونمایی از تازه ترین اثر انتشارات بورس در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، دومین مراسم رونمایی از تازه ترین کتاب انتشارات بورس، الف مثل اقتصاد، در حالی برگزار شد که می توان این اثر را از جمله اولین های فرهنگ سازی در حوزه اقتصادی دانست.

در این مراسم مدیرعامل سابق شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس و از بنیانگذاران انتشارات بورس ، سعید مستشار ، مدیر نشر و رسانه، علی مدد سلیمانی، رییس اداره انتشارات، مهدی حاج اسماعیل ، برگردانان و مولفان کتاب کریم و ژینا آقا محمدی، ویراستار علمی کتاب ، محمدجواد فرهانیان و دکتر عادل یغما، استاد دانشگاه و سردبیر مجله تکنولوژی آموزشی و نمایندگان رسانه ها حضور داشتند.

در ابتدای این نشست، علی مدد سلیمانی با اشاره به اینکه انتشارات بورس به عنوان مرجعی در نشر آثار مالی و اقتصادی در سطح عمومی و اختصاصی مطرح است، گفت: انتشار کتاب الف مثل اقتصاد که متناسب با گروه سنی ب و ج است، گام استوار سازمان و انتشارات بورس در جهت فرهنگ سازی در سنین کودکان و نوجوانان در عرصه اقتصادی است.

مدیر نشر و رسانه افزود: گرچه اصل این اثر، ترجمه ای از کتاب ایتالیایی با عنوان E Come Economia است، اما بخش هایی از این کتاب ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از کتاب "الف مثل اقتصاد"

رونمایی از کتاب "الف مثل اقتصاد"